Jakich narzędzi użyć, by przykuć uwagę klienta?

Człowiek od wszystkiego

Jakich narzędzi użyć, by przykuć uwagę klienta?

Lipiec 6, 2019 Reklama 0

Jeżeli wybieramy się na targi mające na celu promocję naszej firmy oraz jej produktów, warto zaopatrzyć się w akcesoria, które pomogą nam w skutecznym zwróceniu na siebie uwagi potencjalnych klientów. Noszą one ogólną nazwę „systemy wystawiennicze”. Jakie są najpopularniejsze elementy wchodzące w ich skład?

Artykuły ekspozycyjne a promocja

stojak podłogowy na ulotki a5Do najczęściej kupowanych akcesoriów należą lady reklamowe, potykacze, roll-upy, stojaki na foldery oraz ścianki reklamowe. Każdy z wymienionych komponentów można nabyć osobno, jak również w ramach całego gotowego systemu. Produktami, które niewątpliwie przydadzą się każdej firmie bez względu na jej wielkość, są lady, roll-upy oraz stojaki. Większość funkcjonujących na rynku wytwórców systemów ekspozycyjnych umożliwia szeroko zakrojoną personalizację ich wyglądu, tak by były zgodne z oczekiwaniami zamawiających. Przykładowo, jeśli kupujemy stojak podłogowy na ulotki a5, po określeniu preferowanego przez nas modelu możemy przesłać producentowi gotowy projekt ozdobnego nadruku, który ma zostać umieszczony na artykule (najczęściej zawierający logo na tle firmowych barw), lub też zlecić wykonawcy opracowanie go (jeśli istnieje taka opcja). Tak samo można postąpić w przypadku pozostałych akcesoriów wystawienniczych. Jest to dość ważna kwestia, ponieważ obecność naszych znaków firmowych na elementach zabudowy targowego stoiska może przykuć uwagę klientów; rzecz jasna pod warunkiem, że zostały one odpowiednio przemyślane pod względem estetycznym.

Każdy artykuł służący do promocji naszego przedsiębiorstwa powinien być funkcjonalny i reprezentatywny, a przy tym pozbawiony elementów nachalnych oraz takich, które mogłyby potencjalnie zirytować klientów. We wszystkim trzeba zachować umiar; w przeciwnym razie promocja łatwo i szybko może zamienić się w antypromocję.