Od kilku miesięcy pracuję w firmie handlowej w dziale marketingu. Pracę dostałam dzięki temu, że wcześniej w tej firmie odbywałam praktyki. Zrobiłam ogromne wrażenie na właścicielce i zaoferowała mi stałe zatrudnienie.
Destylarka do wody – jak reklamować?
Ostatnio przyszła do mnie z nowym zleceniem. Miałam przygotować ulotki z produktami, które niedawno zostały wprowadzone do obrotu. Na ulotce miała się znaleźć destylarka do wody, która jak twierdzi szefowa jest jednym z najważniejszych produktów. Przygotowałam zdjęcie, na którym destylarka prezentuje się doskonale i pasuje do wymiarów ulotki. Otrzymałam na e maila od szefowej listę nowo wprowadzonych produktów. Były tam autoklawy różnej pojemności i klasy. Nie wiedziałam, który autoklaw najbardziej będzie się nadawał dlatego poprosiłam o pomoc Macieja, naszego handlowca. Maciej zawsze mi przekazuje najistotniejsze informację i dość dobrze nam się razem współpracuje. Powiedział, że autoklawy, które posiadamy są zbyt zróżnicowanie i ciężko będzie ograniczyć się do jednego modelu. Uznałam zatem, że na zdjęciu będzie tylko specjalistyczna destylarka do wody. Pozostałe autoklawy wyszczególniłam według litrażu. Przygotowałam kilka projektów, żeby szefowa miała wybór. Okazało się, że powinnam autoklaw również umieścić i szefowa powiedziała, że ma być to zdjęcie największego urządzenia, które będzie widniało w tle na drugiej stronie ulotki. Dostosowałam się do jej zaleceń i umieściłam autoklaw zgodnie z jej życzeniem.
W sumie mogłam ją od razu zapytać o te autoklawy, ale zazwyczaj tego nie robię. Kiedy zakończyłam projekt swojej ulotki i został on zaakceptowany, to pojechałam do drukarni, żeby wydrukować ulotki. Nasze autoklawy już od pierwszego dnia doskonale się sprzedają. Na pewno jak rozdamy ulotki to sprzedaż będzie wyższa.